tråkig fredag.

1. Hur ser din drömkille ut, om det bara gäller utseendet?  det får man se när man hittar honom. han ser ut som han ser ut
2. Har du fått en kyss den närmsta veckan? nej
3. Vem tillbringade du minst två timmar med idag? klassen
4. Hur lång är du? 160cm
5. Vilken är den senaste filmen du sett? flickan som lekte med elden
6. Skriv hela ditt senaste sms i inkorgen - "kom dit :) <3"
7. Föredrar du att ringa eller skicka sms? ringa för då får man bäst svar snabbast
8. Är dina föräldrar gifta eller skilda? skilda
9. När såg du senast din mamma? igår
10. Icke godkänt i något ämne? Nej
11. Mvg i något? 3 ämnen
12. När vaknade du idag? halv 8
13. Vilken är din favoritplats? sängen under ett varmt täcke, jag är så himla frusen jämt
14. Vilken plats föredrar du minst? sjukhus
15. Vart tror du att du befinner dig om tio år? typ så långt som nyköping kanske?
16. Hur stor är din säng? 120
17. Vad sover du i? trosor och tröja typ
18. Hur många kuddar har du i sängen? två
19. Var har du bott/bor?: massa ställen i oxelösund och i nyköping
20. Tycker du om kinamat? jovars
21. Tycker du om kaffe? kaffe latte only
22. Vad dricker du helst till frukost? inget annat än mjölk! oboy går också bra
23. Kan du spela poker? jaa det kan jag
24. Känner du någon med samma födelsedatum som dig? tror inte det
25. Vill du ha barn? jaa klart
26. Kan du några andra språk än svenska? engelska och lite spanska
27. Har du någonsin åkt ambulans? ja när jag var liten.
28. Föredrar du havet eller en bassäng? havet fast jag gillar inte att man inte ser botten
29. Vad spenderar du helst pengar på? kläder och fika
30. Är du cool? nää
31. Kan du snurra tungan? klart jag kan.
32. Vem är den roligaste människan du känner? Finns många
33. Vad har du för ringsignal? just nu har jag bad boys- alexadra burke feat flo rida.
34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? ja i en låda tror jag
35. Vad har du närmast dig just nu som är rött? en duk
36. Kan du byta olja på bilen? nej, ser jag ut som en mekaniker?
37. Vilken var den senaste boken du läste? en shopaholics bekännelser eller nåt i den stilen
38. Har du haft sex under den senaste månaden? nej
39. Dansar du i bilen? dansar och dansar ahha. musik på högsta volym bara och sjunger så man inte hör sig själv (y)
40. När var du i kyrkan senast? 1,5 år sedan då mamma gifte sig.
41. Hur många hål har du? haha, vad?
42. Har du någon piercing? bara naveln
43. Har du någon tatuering? nej, men förhoppningsvis snart
44. Gillar du någon just nu? nej
45. Har du provat droger? aldrig!
46. Röka eller snusa? - inget!
47. Har du pojkvän/flickvän? nej
48. Vad är ditt mobil nummer?
49. Vad ska du göra ikväll? kollla på tv och sova.
50. Har du några syskon? nej
51. Hur mycket pengar har du på din mobil? abbonnemang!

Kommentarer
Postat av: FinaElina

Hej hej.



eftersom jag hade en uttråkad fredag så gjorde jag en likadan i min blogg.. kika gärna om du vill se mina svar.

hoppas allt är bra med dig.



puss o kram

2010-03-20 @ 03:02:05
URL: http://finaelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0