plugg upp över öronen

dagen har inte var bra. den började sämst med ett matte prov som var sjukt svårt, hej IG. sen fick man reda på ett psykologiprov som man var 2 poäng från G på. mitt första IG på hela gymnasiet om man inte får det på matteprovet också... just nu sitter jag med spanka boken i knät och tragglar in alla reflexiva verb och allt vad det heter. därefter väntar en artikel på att läsas och trixas med.  för imorrn är det argument skrivande uppsats. och juste så vare engelska också men jag hinner inte med den, men ingen lär ju ändå ha gjort den hoppas jag. great week och det är bara början. shit. snart ska jag ta en paus och kolla på hollywoodfruarna, bästa programmet lätt. roliga inlägg blir det när det är skola för skolan är ju så rolig?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0