helgens bravader

igår var det freddes och johns 18-års fest vilken blev lyckad. därefter drog vi oss hem till hanna och gosa ner oss i sängen. ingen efterfest här inte för endel skulle spela match andra skulle jobba dagen efter. jag och sofia fick dela på en bäddmadrass som var ungefär 5 cm tjock haha. det var skönt. även fast man hade sofia i sin säng så var det rätt kallt måste jag säga :( idag har jag som alla andra söndagar jobbat. snart kommer lönen, eller snart och snart men det ska bli najs. när jag kom hem dök jag dirket ner i ekonomiboken. prov imorrn och jag tycker det är svårt. en jäkla massa begrepp man ska kunna. mina ögon är jätte trötta och vill bara stänga sig, blev itne mycket sömn inatt inte.. så nu ska jag snart knoppa.


we´ve run out of words, we´ve run out of time. we´ve run out of reasons, really why are we even friends? we both know it´s over. baby bottom line. it´s best we don´t even talk at all?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0