headache, var min bästa vän förut typ

nu är jag back on track igen. haft en liten paus från bloggandet eftersom det enda som rör sig i mitt huvud just nu är plugg, plugg och ännu mer plugg. Helgen har varit lugn har bara vart hemma och i söndags jobbade jag. skulle pluggat i söndags men det blev inte mycket av utan jag somna snabbt som bara den. Idag är det måndag och jag har världens huvudvärk och lite feber. men att vara sjuk har man inte tid med denna vecka. Idag fick vi tillbaka våra ekonomiprov och jag blev nöjd med resultatet. tro det eller ej men jag fick VG. imorgon har vi engelska redovisning eftersom alla av någon anledning gick hem för vi hade muntligt.

Imorgon har vi : filosofi inlämning, engelska redovisning och religionsprov.
nästa vecka blir inte bättre den. ge mig lov ah!

nu ska jag gå och kolla på svenska hollywood fruar och sen ska jag fortsätta med religionen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0