vuxenpoäng

Var i nyköping idag med mamma på någon möbelaffär och skaffade mig lite vuxenpoäng. Tro det eller ej men jag köpte mina första assietter. Jätte fina om ni frågar mig. Jag har tänkt att börja köpa lite saker tills jag flyttar hemifrån, när jag nu gör det. om ett år när jag fyller år ska jag önska mig bra att ha saker tills man blir tillräckligt vuxen och mer eller mindre tvingas att flytta hemifrån. det är en redigt bra idé tycker jag. När vi kom hem från nyköping satte jag igång och städade mitt rum, det är inte alltför ofta man gör det men det såg ut som typ hela havets stormar. en riktigt stor storm. Så här rent och fint som det är nu har det nog inte vart sen vi flyttade hit.
Inga planer för imorgon ännu , om ni har lust att hitta på något hör av er till min mobil eller så. inte många dagar kvar nu och jag vill inte, det känns inget kul alls och komma tillbaka när man vet att man har plugg ända upp till axlarna. de här dagarna som är kvar ska jag verkligen försöka ta tillvara och göra nåt vettigt av.

dagens citat som passar in på sammanhanget:
"Problem som hotar att växa en över huvudet måste man sluta vattna"

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0