träningsmatch mot a-laget

Skola igen efter helgen, känns inte så bra. tråkig dag med lite smått värdelösa lektioner. då vet man att det är måndag igen! Efter skolan var det träning, när vi kom till träningen så var a-laget där, vi skulle tydligen ha träningsmatch mot dem. Vårt lag spelade bra stundtals, men man känner ju att man vart borta ett tag från innebandyplanen. Resultatet mot a-laget slutade 3-1 till dem. snacka om att vi var trötta efter det pga. att vi inte hade så mycket avbytare i laget. Nu sitter jag hemma hos pappa och vet inte vad jag ska göra. Inget plugg idag och inte resten av veckan heller tror jag. Men man kan ju alltid börja plugga på det kommande om man har lust. Och ja det är ju det som är problemet... Känner att jag behöver lägga mig tidigt idag för jag har sån huvudvärk. troligtvis blir inte planerna som jag tänkt mig.

"Hur underbart det skulle vara att ha en Riktig Hjärna, som kunde tala om saker och ting för en"
det finns många frågor utan svar. jag tänker och tänker men kommer inte på något vettigt. tänka det gör en bara förvirrad och man vet knappt vart man ska ta vägen. är det så här det ska vara? en sak jag vill är att allt ska vara som förut då det inte fanns några motgångar vilken väg man än valde. såna möter jag nästintill varje dag.. Istället för att gå runt som det är nu säg då till mig vad det är du vill. hellre det än att gå runt och inte veta alls vad du tycker och tänker, och nästan tänka åt dig. ibland önskade jag att jag var någon annan för en litet tag....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0