en lugn dag hos lovisa


så fint skulle pusslet bli, synd  att vi inte han så långt.
1000 fina färgglada pusselbitar som såg likadana ut allesammans

Vissa var fula på kort medans andra fotade

caroline gjorde lika fula miner som mig


Ibland får man konstiga idéer och det här var nog ett sånt tillfälle

leta pusselbitar i åratal och aldrig hitta rätt

tro inte att det ända vi gjorde var att pussla. Vi spelade mario kart på wii och fy så kul det var. ni måste bara testa! Man styr med en ratt. ne gör man kommer vissa tänka? ja det gör man även i vissa tv spel. Inte så lätt och hålla dig på banan vill jag lova men bra var vi och skoj hade vi. vi försökte oss även på att spela lite piano men de var inte vår grej.  Jag har lite talanger i bakhuvet men kan bara inte hitta dem, underligt. Det var sånna här saker vi ägnade oss åt när vi var mindre och vissa kanske tycker att spela tv spel är en kill grej. men det skiter vi fulltsändigt i. Jag tycker inte man ska säga att en sak är en tjej sak och en annan en kill sak. typ som att leka med dockor eller vad man gjorde när man var liten som tjej. om du är kille och vill göra det får du väl göra det om du vill.  man ska kunna göra allt utan att vissa ska tycka det är konstigt bara för att de tillhör en viss sorts människor. det handlar bara om intressen och vad man gillar punkt slut. Fast ändå drar vi tjejer oss till det tjejer brukar göra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0