tisdags eftermiddag

Just nu har vi filosofi och lären babblar på om existensfilosofi. fråga mig inte vad det är för det vet jag inte. tur att vi får papper på det här säger jag bara annars skulle jag ligga risigt till.  Det är mycket roligare att sitta och spela msn spel tycker jag. hanna också för den delen hihi. vår lärare som har oss nu är en assistent till vår riktiga filosofi lärare och jag tycker vi är duktiga vi som visar respekt även fast han stammar mycket. Det är faktiskt synd om honom och jag tycker vår klass är bra som inte skrattar eller tisslar och så där. nog om filosofi snart har vi religion, därefter ska jag ner på stan och fixa lite grejjer. resten av kvällen kommer att spenderas hemma i soffan. mys.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0