måndag utan något att göra.

Dagen kunde börjat bättre. den började iallafall med matte C prov, vilket kändes helt okej, men ja jag ska inte uppskatta hur de gick för ja vet hur de gick sist när ja sa att de gick bra. om jag får G är jag väldigt nöjd, högre går också bra, men de är utöver det normala skulle jag tro. därefter följde lite spanska och sen hål i några timmar. sen var det bara 2 lektioner kvar som gick hur sakta som helst som alltid på måndagar. Efter skolan bjöds det på mat hos mormor och morfar. ikväll blir det inget plugg vilket är underbart! inget plugg på hela veckan, helt otroligt! eller iofs jag har redan gjort klart det. vilken lättnad, bara ta de lugnt hela veckan och ladda inför helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0