jag lyckas fan med allt

denna dag har fan inte vart bra på nått sätt förutom att jag fick träffa mina bästa tjejor och mysa lite med dem. resten har bara vart skit. jag börjar nästan tro att det är fredagden 13e idag. nu har jag som är så teknisk även lyckats ta bort alla mina msn kontakter. tog bara bort dem i mobilen för dem hamnade under mina kontakter och så var de borta på min msn också vilket jag inte blev så glad över. så skriv gäna nåt på msn till mig så jag får er som kontakt igen för ni har ju mig på er lista. ikväll när jag kom hem började jag direkt att lägga till kontakter. nu har jag iallafall 50 st haha.. blir väl till att fortsätta imorgon efter jobbet för nu ska jag sova upp klockan 8 imorgon är inte så lockande menmen. Gonatt. hoppas ni har lite mer flyt en vad jag har just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0