en del söndagar är inte så tokiga trots allt

Sitter i soffan och tar de lugnt efter en riktig städar och fixar dag. Jag har städat mina rum, rensat i lådor och överallt där det ligger gammalt skit. Eftersom mamma inte är helt frisk än så är man även tvungen att ställa upp och tvätta så det har jag faktiskt gjort. Det är roligt och hålla på och pyssla lite när det inte är nån som tjatar på att man måste göra det utan att man får ta det i sin takt och göra det när man känner för det. Idag kände jag för det och jag hade även tid till det. om en halv timme börjar i en annan del av köping som man absolut inte får missa. Imorgon börjar skolan igen, jag har ingen lust att gå upp tidigt. Men som tur är så är det endast två veckor kvar sen är det sportlov. me love <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0