dag 2 på spa.

Kom precis tillbaka till hotellrummet efter en super god och nyttig frukost. jag kan knappt röra mig. om 45 minuter ska jag få massage, fan vad skönt, eller skönt kanske det inte blir om hon ska massera ut alla knutar... men det är det värt om det blir bättre. huvudvärken kommer nog också smyga sig på mig. ikväll ska jag på aqua träning och spa core ball. sen kommer jag vara död. blir nog tidigt i säng ikväll skulle jag tro. kommer somna lika gott som inatt på min proppmätta mage haha. ni får ha det så bra så hörs vi sen när jag tränat. Grattis mamma på 50 års-dagen och hoppas du blev nöjd med presenten du fick av mig.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag blev Jättenöjd, Tack min Bea.

2010-04-16 @ 22:53:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0