26/4 -09 ett datum värt att minnas

idag var det exakt ett år sen då allt förändrades i mitt liv. jag blev kär, det tog slut och nu står jag här helt ensam, som från början fast inte med samma känsla inom mig. nu vet jag hur bra man egentligen kan ha det fast det var ju som sagt ett tag sen det var bra och jag var glad som aldrig förr. de tiderna är något som kom att kallas minnen, minnen som vi aldrig kommer att uppleva igen. men det var absolut den bästa tiden i mitt liv! 26/4 -09, ett datum värt att minnas.

du ska veta att jag saknar dig
det finns känslor som aldrig tar slut
du ska veta att jag inte glömt
det finns bilder som aldrig suddas ut
jag har vaknat mitt i natten av tystnaden
och önskat att du sov här bredvid mig
en del av mitt hjärta kommer alltid slå för dig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0