9 september

skola idag, gick snabbt som bara den. Efter det blev det en sväng på stan för att omboka slingtiden som jag bokade igår eftersom vi ska till nävsjön på fredag, vilket betyder att det inte blir någon sovmorgon eller slingor. fick iallafall en ny tid nästa lördag.. Sen när tiden var bokad gick jag till hm där jag träffade max och viktor. hittade även ett par höst skor på din sko. vi gick och tog en fika på hellmans och sedan fortsatte vi att kolla lite på stan. sen bar det av hemåt. här hemma har jag inte gjort ett dugg, bara tagit de lugnt och läst läsläxan i företagsekonomin. nu väntar sängen och kanske lite läsande i friluftslivshäftet -.-
specialidrott innebandy imorn på morgonen, det innebär att det blir en mjukisbyx dag (Y) Och ja man kan faktiskt ha mjukisbyxor i skolan även fast man går ekonomi! även fast vissa inte tycker det passar in.
det var allt för mig.
gonatt!

Kommentarer
Postat av: Hampus

Sen träffa du mig på stan*

2009-09-10 @ 21:28:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0