vinst med 4-2



En bild på en bea helt utan smink och curly hair. och ja det är mitt självfall... de är ju så här man ser ut..

Match mot telge idag vinst med 4-2 super bra match tjejer alla kämpade verkligen till tusen. helt klart seriens bästa match. De är kul och spela innebandy om laget man möter också gör det och inte någon haishaparall som våra tränare brukar uttrycka det.Tror jag har fått anstängnigs astma också för ja får svårt att andas och de känns tugnt när jag spelar. eller så har jag dålig kondition, var ju trots allt borta i 3 veckor och ja är rädd att det har satt sina spår.. är helt slut nu efter matchen. så ikväll blire nog att vara hemma för de verkar rätt dött.
Nu ska jag gå och måla naglarna. Utan nagellack känner jag mig exposed, rädd, naken.. de är typ så det är..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0