match mot IK standard

Dagen började vid halv nio då min klocka ringde. Oh nej jag vill inte gå upp nu, klockan är ju bara halv nio. Jag vill ligga kvar i min varma säng och bara vara. hela dagen helst. Så Blev det inte, det blev till att gå upp och äta en stadig frukost som bestod av mannagrynsgröt och en macka innan man skulle kila till ramdalen för match mot IK standard. Matchen gick hur bra som helst och vi vann med 8-1 tillsist. från min sida blev det ett mål och en assist. Alla i laget kämpade in i det sista och gjorde en kanon insats. Vi knep våra 3 första poäng. Nu blir det att vila upp sig så man blir helt frisk.. det var jag inte dirket idag men jag spelade ändå dumt nog kanske.Efter matchen stannade vi kvar och kollade på H3 som också gjorde en kanon match. Efter matcherna åkte jag hem och tog mig en tupplur och sedan efter ett tag blev man väckt och det var dags för mat. Nu ligger jag i soffan och bara tar de lugnt och sneglar lite på dansbanskampen då och då som min familj kollar på. Imorgon är det fars dag och vi ska hem till mormor och morfar där det bjuds på smörgåstårta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0