dagens roligaste

Som vanligt skolan idag. dagen började som den gjorde med projekt. Vi satt och lyssna på läraren 100 år och sen fick vi skriva klart våran projektrapport om affärsförloppet. Jag och felicia var också en aning irriterade på den manliga delen i våran projekt grupp som inte hade skickat sammanfattningen på engelska även kallat abtract som han sa att han skulle göra igår kväll. det höjde vårat humör en aning. Men läraren sa att dey var okej att lämna in rapporten ändå, det gjorde vi sen fick han skicka det till henne ikväl. Vilken lättnad! Sen var det matte. Jag och Jessica äger på derivatan eller så kan man säga att det är den som äger oss förvi inte förstår nått. Och när man tror att man förstår så blir det ändå inte rätt, rackarns rabarber. När vi vänta på bussen fick jag och några andra människor en väldigt rolig syn. Dagens roligaste var när Söder och Isak kom cyklande i full fart i korridoren. efter ett tag kommer en ilsken lärare med mena på ryggen efter och jagar dem. Jag tycker lite synd om dem ändå för de fick lite skäll och en luftad cykel .. av läraren. Jag kommer ändå tycka att läraren är konstig av allt annat jag hört om honom. gick på stan efter skolan och köpte fars dag present till pappa som han ska få imorrn. nu blir det ner på stan och köpa det efterlängtade godiset så jag får lite plugg godis tills ikväll. Ingen innebandy imorrn och inte resten av tiden till jul heller, vilket betyder skönt med sovmorgon till 10. 1 lektion imorgon och det är företagsekonomi prov, great! vi ska även se filmen boy A därefter synundersökning som jag är lite nervös för vad dom ska säga om mina ögon.. tjing nu är det godistajm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0