firande och roligheter.

igår var det 50 års firande av annelie "Zäta" zetterström. det var roligt med live musik och dans och sång som hör ett kalas till. Fast hemvägen va nog roligast. de började med att en person som står mig väldigt nära cyklade in i mig när jag cyklade helt rakt, så vi nästan höll på och ramla för cyklarna krokades fast i varandra. men det var bara början.. personen hamnade sen efter ett tag på efter kälken. Vi kollade då bak för att se om personen fortfarande var bakom oss. Nej de fanns ingen där bakom. sen hörde vi ett glatt och högt skratt lite längre bort, jag cyklade så dit och såg att personen hade cyklat in i en buske och låg där på marken med cykeln över sig och taggar i hela håret haha. när vi var nästan hemma så cyklade jag bakom den onyktra personen som plötsligt säger, akta dig så jag inte cyklar in i dig. men du, jag cyklar ju bakom dig hur ska du kunna cykla in i mig? jag ser väl vart du åker.. ja de var första gången jag såg någon av mina päron fulla. det är roligt att se personer på lyset och höra vad de giddar om. Kom hem 3 på natten och upp idag klockan halv 12 för att kolla innebandy när onyx mötte huddinge-balrog. efter matchen bar det av vidare mot mormor och morfar där släkten var för att fira min morfar som faktiskt fyller 77 år idag. Imorn är det skola. ser verkligen inte fram emot en så lång dag som till halv 5 och sedan träning 5. men det blir nog suveränt! Jag laddar inte upp några bilder från gårdagen pga. att det tar så himla lång tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0