euuuw

idag har varit en ganska lugn dag. Det började med projektarbete där det mest blev till att lyssna på lärarna. efter det hade vi matte, vilket inte gick så bra. man har nog inte kommit in i det ännu... sen tog jag bussen hem. och där på bussen hände de en jäkligt äcklig sak. alla som stog bokom mig i bussen började helt plötsligt skratta mycket och högt, så jag vände mig om och såg en kille/ gubbe med byxorna nere vid knävecken, hänglsen hade han ju dock,men de verkade inte hålla byxorna uppe.. för man såg nämligen en jätte hårig och äcklig rumpa. han hade inte ens kalsonger och fy fan va äckligt det var! ur byxorna eller ja kanske en väska till och med, ramlade det ut nikotin och massa cigaretter. Jaja nog om det. sitter här hemma och lyssnar på musik och har fått lust att göra lite slingor i håret. men de får bli en annan dag. inga mer impuls grejer här inte! juste vårat schema har ändrats lite också. vi ska tydligen ha någon lektion imorgon bitti, jag som förväntade mig sovmorgon till 10. phhuuh felicia sa precis att de var IV vals tid så jag har sovmorgon iallafall :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0