headache

som vanligt var det skola idag, rätt lugn dag om jag får säga det själv. lyssnade på någon engelsk som föreläste om var man skulle placera rätt ord i meningen. sen när dagen var slut blev det hem och ta en irpen och sova någon timme för jag hade sån fruktansvärd huvudvärk. och när man vakande var huvudvärken vips borta, skönt!
nu på kvällen blev det hjälpa mamma att kvist lacka på väggarna i "sport rummet" som mamma och hennes väninnor ska måla om i helgen. till fin vit panel istället för äcklig furu. furu är én av de fulaste sakerna som finns när det gäller hemet tycker jag, vitt och ljust ska det va! nu ska jag gå och säga godnatt till john blund
för imorrn är det ny dag med nya möjligheter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0