borde göra lista

Borde plugga spanska, borde plugga engelska nobel peace prize, borde läsa min engelska bok, borde plugga brevmallar om affärsförloppet. Ja det är väldigt mycket jag borde göra just nu som ni ser, det här är dessutom inte allt som står på min måste göra lista. min måste göra lista är oändligt lång utan slut. Lovet är dock slut och jag känner redan att jag är skoltrött. bra när man bara gått en dag i skolan? tessinhjälper på onsdag, man ska som vanligt bara vara hemma. skönt att allt plugg är över då! phuuh.
Nu hoppas jag på att de snart ropar och säger att det är mat för jag är otroligt hungrig. Hoppas att det är nått som glädjer mig. sugen på godsaker är jag också. men vi har inget hemma. fast de kanske bara är bra det.
nu i helgen eller kanske nästa så är det iallafall fars dag. undrar vad man ska hitta på.. sist jag var hos pappa såg jag hur extremt fula shorts han har när han tränar, kanske skulle satsa på att köpa honom ett par nya?  fast det är inte en så rolig present men vad ska man hitta på min fantasi till att köpa till killar är verkligen på botten. det finns verkligen ingenting att köpa. Till tjejer är det så många gånger lättare för man kan köpa exakt vad som helst. Fast det är ju ändå tanken som räknas!
Back to work..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0