update

jahapp nu är jag på humör igen så nu tänkte jag uppdatera lite.
dagen började med att lollo kom till mig och vi tog våra cyklar och trampade snabbt ner till jogersö för att spela minigolf. när vi väl kom dit så såg vi att det var stängt så vi gick ner till stranden och tog det lite lugnt. sen begav vi oss vidrae till sunda där det väntades pizza. efter maten tog vi återigen cyklarna hem till mig där vi kollade lite på twilight innan vi kilade till ramdalen för att kolla på fotboll. sen vart det hem och lägga sig ett tag i solen och sen sitta lite vid datan och lyssna på massa härlig musik. ska fixa lite nu och sen blir det sängen för att orka upp imorgon och kanske springa en liten runda på morgonkvisten innan lovisa kommer till mig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0