julle och soffan dag




en bild på söder för han vart ledsen för att jag itne hade någon bild på honom. för han också var med ett tag.

var på stan idag med soffe och julle, sen kom även hampus. hittade en klänning från gina med nån rosett på som jag troligtvis ska ha på fredag, hitta även någon konstig kjol som jag ångrade att jag köpte. inte alltid bra med impulsköp. när vi var klara på stan drog vi till hamen, åkte tuffis dit, hampus var så feg, han skämdes för oss, så han gick! väl framme i hamen åt vi glass och fick runt lite. sen kom söder och hälsa på oss. sen efter ett litet tag tog jag och julle bussen hem mot ockle för att jag ska träna.
nu ska jag gå och byta om för en underbar spänst träning i solskenet.

Kommentarer
Postat av: soffeochjullan

hahaha bea, bilderna jag säger bara snyggaste jag någonsin sett ;)

tack för idag babe! <3

2009-08-05 @ 18:55:22
URL: http://soffeochjullan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0