de värsta jag sett...

igår när jag och dessgick mot busstationen för att åka hem till älskade Oxelösund efter lite mat på kebabhouse och en liten sväng i innebandypalatset, där det inte fanns ett dugg.När vi kommer fram till vår busskur sitter en snubbe där i 20 års åldern. Inga andra vistas på hela bussstationen förutom vid pressbyrån... Helt plötsligt börjar han skaka och rycka på bänken och ramlar ner på backen och fortsätter skaka, vi trodde att han fick epilepsianfall..

Dess: Bea ring ambulansen!!!
jag: Nej det får du göra!!!!
Dess: MEN NEJ RING NU!
jag: DU FÅR GÖRA DET!!!

så vi sprang till skavsta bussen som precis skulle gå och försökte få hjälp av busschaffisen där men ingen hörde eller lyssnade på oss. Vi tittar bort mot vår busskur och där ligger snubben förstelnad på backen. Vi springer dit och ser att han andas och har öppna ögon, fast endast ögonvitorna syntes.Tillsist kom vår buss så vi sprang in på den och sa vad som hade hänt så chauffören fick ringa ambulansen. Fortfarande låg han stilla och sa inte ett dugg när vi försökte få kontakt med honom... Det blev sen jätte läskigt då hans läppar blev blåa och han blev blek. ÅH NEJ HAN KOMMER DÖ, tänkte både jag och dess. Vi fick också syn på en sprayburk som låg intill honom, så vi förmodade att han var påverkad av gas och fått efteranfall. Efter ett tag reste killen sig upp och började plocka upp cigaretter och tog sin sprayflaska, men en annan chaffis höll i honom och satte honom på bänken igen, och ungefär då kom ambulansen. Äckligt för han visade ögonvitorna..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0