lugn tisdag ändå dödstrött, hur kommer detta sig?

Gud så trött jag är. det är andra skoldagen och vi har dessutom haft 2 inställda lektioner. eller ja en kurs avslutade vi tydligen väldigt mycket tidigare. ingen religion och på filosofin fick vi arbeta hemma. ska vara duktig ikväll och skriva klart engelskan, plugga psykologin och dessutom kanske skriva på filosofin. det är det som är bra med att bo hos pappa, det finns inte så mycket att göra här eftersom jag bor mest hos mamma där alla mina saker är och där jag har en hel nedervåning imprincip för mig själv vilket betyder att jag kan spela hur hög musik jag vill. snart ska jag ner på stan och köpa min efterlängtade fina jeansjacka. denna gång inget mer förhoppningsvis, vi får se hur det går haha.. sen ska jag hem till farmor som fyllt år och hon ska bjuda oss på smörgåstårta, mumma. resten av kvällen vet vi iallafall vad jag ska göra... Det är såå kul att skolan har börjat igen, verkligen. förövrigt är min famor bäst! hon är så söt så hon skjutsa hem mig från skolan. när jag skulle gå ut ur bilen sa hon att hon hade en påse med sig. där i fanns en jättegod köttbullsmacka, jucie, tuggummin och två chokladbitar. min farmor är bara för söt hon är alltid så snäll och skämmer bort en. det har alltid vart så och kommer alltid att vara. varför ska alltid de gamla människor skämma bort en med massa godis och fika? det är fika hela dagarna när man är och hälsar på. de är bara för söta, jag gillar gamlingar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0