en fullspäckad helg

det var ett tag sen. min helg har helt klart vart fullt ös medvetslös typ. i fredags var jag med felle och vi kolla innebandy när juniorerna spela och dem vann stort. sen på kvällen var tanken att jag skulle åka hem, när jag  nästan var hemma så får vi något ryck och drar ner på stan igen och träffar lite folk. det var bara och byta buss och åka tillbaka samma håll som vi kom ifrån. i igår på dagen var jag, jocke och henke inne och kolla på alagsmatchen vilken också var en mycket bra match där det hände saker. På kvällen åkte jag hem till tudor där vi chillade och kollade på flickan som lekte med elden som var en helt okej film även fast jag inte sett första filmen ännu. där var lördagen slut och då återstod bara den tråkiga söndagen som alltid består av samma sak. jobba är helt okej men sen har vi ju det andra dem kallar plugg som är mindre kul. nu ska jag fortsätta få in alla psykologiska begrepp sen är det sängen som kallar. hoppas ni också haft en bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0