det man alltid gör varje dag typ nästan.



idag har jag tagit min sista livmoderhalscancer spruta vilket gick super bra, kändes ingenting. nu tragglar jag lite engelska arete och lyssnar på låten jag la upp som är rätt bra enligt mig. varför måste man vara så trött efter skolan. helst skulle jag vilja gå och lägga mig redan nu men jag har så mycket att göra ikväll. jag ska bland annat plugga lite psykologi som jag skulle gjort igår för jag har prov på måndag och orkar inte plugga i helgen. sen ska jag städa mitt rum och så igår när jag skulle sova fick jag för mig att möblera om i mitt rum så det kanske jag ska göra också. skulle vilja läsa en av mina bra böcker som jag köpte idag, men det hinns nog inte med. det var allt från mig. det är inte krångligt alls.. endel förstår det roliga i det haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0