9 mars

dagen har gått snabbt. på morgonen kollade vi på bio på filmen den nya människan som förvörigt va jätte dålig, jag slumrade till och med till lite då och då. därefter när vi kom till skolan fick vi höra att engelskan var inställd så vi fick helt plötsligt en väldigt lång lunch. sen var det bara språk och religion kvar. Efter skolan sprang jag en sväng på stan och fick med mig ett armband och ett par fina jeans hem. dagen har vart hur skön som helst. hade inte ens något plugg, lovely. ivkäll har jag sysslat med att få in massa bra låtar i min lur. det gick förvånansvärt bra. inga dubbla exemplar och det är lätt nu. imorgon är också en skön dag sen stannar vi kvar för lite extra matte efter skolan. sen kilar jag hem till pappa och pluggar om jag orkar och vill. helst av allt skulle jag vilja dra och sola men vi får se vart dagen slutar. det var allt för denna gång peace. jag tänkte även bjuda på en fulis bild med mjukisar o allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0