telefonförsäljare

Jag gillar inte telefonförsäljare. kom precis hem från stan, varför hittar man alltid mycket mer än vad man egentligen ska ha? jag kom hem med en väldigt fin väska dock och lite annat smått o gott som inte var planerat att inhandlas. telefonfärsäljare är inte min grej jag gillar verkligen inte sånna som bara hoppar på en fast man inte ens är 18. det behöver ju inte hända två gånger av samma kille samma dag precis efter varandra heller. när man till och med säger att amn inte är intresserad och så stoppar dem ändå upp nåt jävla kort i fejjan och bara här typ. Usch sånt gillas inte. snart är det träning men före det lite mat. ta fram träningssaker nu jaja.. vi hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0