rosvalla , stället där jag spenderar min tid.

Tjo broe. Igår var det jobb på rosvalla som stog på schemat. det var rätt kul även fast det var rätt långtråkigt, måste vart för att jag jobbade med härliga männsikor som det stundtals livades upp. efter jobbet gick jag hem till min vän viktor där jag även stanna över natten. idag har jag inte gjort mycket. Efter gårdagen var man rätt trött så det blev en lugn morgon innan jag mötte upp felle runt halv 3 för att kolla när sörmlandslaget spelade. nu väntar jag på mat och sen får vi se om det blir en hemma kväll eller om det dyker upp nåt annat spännande. jag gillar sponta saker tror jag, fast ändå vill jag planera. det där går inte ihop märkte jag. tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0