den braiga tiden

Det fanns en tid då jag var lycklig. En tid då allt var bra och flöt på likt en ström. Då gick jag ofta runt med ett leende på läpparna, vart har den tiden tagit vägen? Det finns många saker som får tankarna tillbaka till hur det var förut. Det är det vi kallar minnen tror jag. Jag minns faktiskt inga dåliga minnnen med dig, men det ska man nog inte göra heller. det är bra att man kommer ihåg de bästa. om man tänker tillbaka på bra minnen så kan man livas upp för en liten stund för att sedan falla tillbaka igen. det finns alltid låtar som får tankarna i vissa banor. jag har några sådana låtar som får mig att tänka på olika personer. det finns även platser som är betydelse fulla och väcker känslor för mig. en sådan plats är vallarna, där var det grönt och fint, sommaren var på väg , tiden gick så himla fort för att man kände det där pirret i magen, man behövde inte göra något speciellt för att tiden skulle gå.  tiden jag saknar är när pirret fanns där, men jag vet att nån gång kommer det komma tillbaka.  jag har så mycket jag skulle vilja säga men det räcker nog här. if i could turn back time because sometimes i miss you <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0