firande eller så?

gick i skolan idag till halv fem sen blev det en shoppingrunda med mickis. hittade tunnare leggings, tjockare leggings, höst/ vinter stövlar och en t-shirt. inga bilder kommer på köpen för det är inget märkvärdigt precis.
när jag kom hem blev det mat-data-tv. ska snart packa träningssaker vilket betyder träning imorrn direkt efter skolan sen hem till kusin och äta smörgåstårta och fira henne för hon fyller 20. när kaljset är slut blir de hem till pappa.
eftersom jag glömt och nämna pöjken en annan gång här på bloggen när jag träffat på honom på stan som inte är en sån stor detalj.. men idag fyller han ju 17år och det bör kanske nämnas. GRATTIS HAMPUS! ha en bra dag.
nu ska jag springa iväg och packa väskan sen väntar sängen.


mycket gammal bild på lovisa och mig, endast för att jag saknar henne!

Kommentarer
Postat av: Hampus

TACK bea :D

2009-09-16 @ 17:03:41
Postat av: lovisa

oj vilken bild :P saknar dig <3

2009-09-17 @ 19:12:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0