någonstans på sveriges vägar.

Just nu befinner jag mig någonstans mellan stockholm och nyköping. var som jag skrev förut och firade min kusin som fyller år idag. God mat bjöds det på och såklart tårta till efterrätt. efter maten och de hjälpte jag henke med sin matte för att han har prov imorgon. de var väldigt svåra tal för att gå i 8:an måste ja säga. de avr ungefär vad vi gjorde i stockholm. mycket trevligt måste jag säga. den där familjen är så härlig. Nu ska jag återgå till pluggandet av mina 250 glosord som vi ska kunna till nästa tisdag, eller var det torsdag? - äsch, jag vet inte.
wish me luck!


Kommentarer
Postat av: Prachi

250 ord? :O omg...

2009-10-12 @ 13:22:59
URL: http://prachi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0