förkyld och grejjer

Hej bloggen! 
Jag ligger här i sängen och hostar och snörvlar. Hur länge ska förkylningen sitta i egentligen? den kanske inte har gått över för att jag inte tagit det speciellt lugnt. jag drabbas alltid av förkylningar så här på hösten när det blir kallt ute även fast jag har hur mycket som helst på mig, det är inte kul att inte få träna och kanske inte spela match i helgen. it sucks!  vad är lovet till för liksom? det är ju inte bara till för att ta de lugnt. snart börjar verkligheten igen och det betyder inga sovmornar, ingen fritid, massa plugg. ja frågan är ju vad man kommer göra om dagarna om det inte är att plugga. Imorn är iallafall sista dagen på ledigheten och den lär väl bestå av lite filosofi plugg  som man självklart sparat till sista dagen för det är så himla tråkigt. min engelska bok ska jag också läsa lite i om det hinns med. nu är de sängdags för min del. godnatt, hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0