busstur

skolan idag som vanligt, idrottsprovet var jätte lätt fast jag abra läst igenom häftet lite snabbt. Efter skolan tog jag och Linda bussen ner på stan. den körde värsta omvägen som den aldrig någonsin har åkt förut. För er som bor i nyköping förstår att de var en omväg...vid vallarna svängde bussen höger, om de ksulle svängt vänster skulle vi vart framme på 2 minuter. men nej bussen körde runt vid polishuset och upp där vid hamnen igen , körde rakt egenom rondellen vid vallarna där vi återigen skulle svängt. men sen körde den som tur var oss till busstationen efter 5 minuters omväg. och de är mycket för att bo i nyköping. Väl framme gick vi och åt sen kollade runt lite på stan. Jag hittade en tröja. ikväll blir de att ta de lugnt och kolla film och bara mysa.
Imorgon är det seriepremiär för hela slanten mot trosa. Tagga nu tjejer! håll tummarna för oss.

Kommentarer
Postat av: lovisa

men bussen åkte ju bara en omväg för det va en trafikolycka efter vallarna ! det va nån buss, den åkte förbi mig och dörren där framme va helt sönder och det va helt intryckt där framme på bussen :O

2009-10-10 @ 00:06:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0