bästa pappa

Min pappa är bara för gullig. Först ringer han och frågar om jag vill ha godis eller en tidning för att han skulle förbi statiol. Sen efter ett tag ringer han och säger att han är här utanför och att jag ska gå och öppna. När jag öppnat dörren ser jag att han håller en mcdonalds påse i handen. vilken överraskning. jag var inte ett dugg hungrig. Då sa pappa att du får äta det annars får du slänga det. Det är såklart att jag äter det annars skulle jag fått dåligt samvete att jag slängde det som pappa var så gullig och köpte. Nu ska jag köpa något till pappa för att överraska honom lite. ojuste, de här är itne kul och säga. lite pinsamt faktiskt. Han har inte heller fått sin födelsedagspresent jag köpte. Den ligger så fint i lådan, jag köpte någon liten skål där de ser ut som de ligger godis inuti. och sen skulle jag köpa massa godis och lägga där i. Men det blev inte av av någon underlig anledning. Så nästa gång jag träffar hon så ska jag köpa massa godis och lägga i skålen och sen sätta sånt där genomskinligt runt med en finfin rosett på. jag vet att min pappa gillar att få trisslotter så jag ska även köpa några sånna. Jag ska nog gå på stan någon gång i veckan och se om jag hittar någon roligare present än lotter. det är inte kul att ge bort lotter. det gör alla. Jag måste komma på något annat!


 jag älskar dig pappa <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0