religion

Religion nu. Jag gjorde precis klart våran uppgift som vi fick om Moses. Vi skulle ta reda på 3 frågor som stog hur lätt som helst i boken. och vi fick 1 timme och 20 minúter på oss? soft skulle jag säga! det tog ca 10 minuter och sen var det klart. Nu sitter jag här och vet inte riktigt vad jag ska hitta på. blir väl surfa runt på internet och lyssna på klassisk musik i ena örat och walking in melphis i andra örat. bra kombination om jag själv får säga. Efter Religionen är det filosofi. 1 timme och 45 minuter ska jag sitta och göra ingenting imprincip. Lyssna på johannes lite då och då och försöka förstå mig på ämnet filosofi -.-
när jag kommer hem har jag en stor lust att baka för jag är sugen på något gott. men som vanligt vet vi att så kommer det inte bli. Godis är jag också sugen på för den delen. lite godsaker till plugagndet skulle inte sitta fel direkt. Den som köper det till mig skulle göra mig väldigt glad. frivillig?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0