boy A



Som jag skrev igår hade vi en lektion idag och det var ekonomi prov om moms. Jag hoppas det gick bra, men som tur var så var det ett g prov vilket betyder 50 procents chans att man gick g. vi kollade även på bio idag på boy A. Det var en konstig film tyckte jag. På lunchen var jag och mina vänner och åt på rhodos där resten av ekonomiarna också befann sig. mycket gott och mycket skratt så man fick ont i magen. Efter bion var det synundersökning och hon sa att ja behöver glas ögon igen fast bara när jag sitter vid datan, kollar tv eller läser. Ja man kan väl säga att de nästan är hela tiden ja behöver dem eftersom jag sitter vid datan eller pluggar imprincip hela tiden. Att jag behöver glasögon kan vara en anledning till min ständiga huvudvärk eftersom jag antränger mina ögon olika mycket och för att jag är översynt, vad som nu menas med det. Nu ska jag läsa min förbaskade bok som jag ogillar väldigt mycket! tänkte påminna er om att det är helg imorrn :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0