uppdatering

lite uppdatering från igår.
blev jogersö som planerat på dagen med brudarna.  vid 3 trampade jag och felicia till färjelägret där det väntades en båt färd  till trosa. färden tog 4 timmar, under den tiden hanns det även med att äta lite pasta sallad. När man kom till land igen väntades en kylig cykeltur hem. väl hemma så väntade besök från skåne. Det blev en god jordgubbstårta för att fira födelsedagsbarnet Björn som blev ett år äldre. Efter det vi klockan 21 fick de för sig att de skulle gå och fiska. så det gjorde vi. vart tyvärr ingen fångst, det är lika bra de. sen traskade vi hemåt där det blev gitarr spelande.
sen var det bara att krypa till kojs, för man blir faktiskt rätt trött av att va ute på sjön.

Nu sitter jag här och väntar på att alla ska vakna så vi kan äta frukost. för jag är så himla hungrig.
efter frukost stog det jogersö på schemat, men nu väntar vi och ser vad det blir för väder. annars bär det nog av med brudarna till nyköping, eftersom det finns lite mer och göra där sånna här molninga dagar.
vi hittar nog på något eftersom tjejerna har bra fantasi (Y)

have a nice day!


martina får stå för dagen, dock inte så glad på bilden. jag förstår henne, det är ju skolan vi pratar om.

Kommentarer
Postat av: martiina

Dagen blev ju bra sen:) även om det inte blev jogersö..



<3

2009-07-20 @ 19:31:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0