lite plugg och annat kul

sov knappt något natten som var jag bara låg och vred mig, låg så ett tag, vred mig igen, igen och igen. Efter 2 timmar somnade jag efter mycket vridande. Även fast jag var hur trött som helst blev skolan idag, huvudvärken tycktes iallafall ha släppt. Vi fick tillbaka ekonomi provet idag, G+ och det bästa man kunde få var VG så jag vart rätt nöjd. Om man ville fick man skriva om det vi får se hur jag gör, kan ju vara värt ett försök iallfall.
När jag kom hem så sa mamma att hon hade köpt en plattång... jaha okej den är väl som alla andra tänkte jag. När hon visade den började jag nästan skratta. Plattången var hur liten och söt som helst. en sån liten plattis önskar jag mig i julklapp endast för att den var så söt. hihi
det ryktas om att vi snart ska designa vårt pepparkakshus som vi alltid gör så här till julen. Iår ska vi försöka oss på att konstruera vårt hus, spännande! Nu ska jag gå upp dit upp och kolla läget och se om maten är klar snart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0