hemska sjukdomar

Idag har jag och pappa övningskört igen. det gick riktigt bra tycker jag personligen. det går bara bättre och bättre för varje gång. Ingen kängrusoppa här inte! efter vi kört ett tag åkte vi och köpte mat från Rhodos,Mmmm så gott. Sen har jag bara tagigt det lugnt och kollat lite på psykologin igen nu när jag har haft tålamod ett tag. Men nu har jag bestämt mig, den är klar! jag kan ju inte göra bättre än vad jag kan..just nu ligger jag i fotöljen och kollar på något program på 3 an där det är en 16 årig flicka som ser ut som om hon vore under året. Hon kan varken prata eller gå själv jag tycker väldigt synd om henne. tänk om någon ändå kunde uppfinna något som botade alla sjukdomar..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0