Händerlser är roligare när man upplever dem än om man får dem berättade för sig

Idag var det skol sm i innebandy för vår del. i första matchen hade vi övertaget i ända tills slutet då Igelsta tillsist vann. Den andra matchen var mot någon skola i telge, nästan alla i det laget spelade i div 1. De var riktigt spel skickliga och hade ett jätte bra passnings spel och farten i benen var inte heller något att leka med. De vann tillslut mathen med 7-1. Det ända målet i matchen stog jag för. Vi hade chanser men hade lite otur att få in dem bara.. Jag måste erkänna att de var riktigt bra på att skjuta..
När vi kom tillbaka till skolan var det bara att skriva religionsprov som var hur enkelt som helst fast jag inte pluggat speciellt mycket. Eller jo jag hade ju pluggat men jag blandade ihop vilken person som gjorde vad. Det måte vart ett G-prov för det var inte några direkt motivera svar som alla lärare tjatar om.
Efter religionen skulle vi egentligen haft filosofi. vi skulle ha fått vänta en timme på lektionen och slutat halv fem, Istället för det gick vi och letade upp Vår lärare som satt i aulan och lyssnade på poliserna. Först försökte vi få någon som satt där inne att säga till Johannes att han skulle gå ut för att vi behövde prata med honom. Det gick inte så då gick vi ut och kollade in genom fönstret i aulan och försökte se var han satt någonstans. Vi såg han sedan reda sig upp och gå ut och då sprang vi till in. in kom vi inte för vi blev utelåsta haha! så vi ringde de andra som satt och väntade utanför aulan och dem kom och öppna. När vi kom dit sa dem att de sagt till någon tjej som skulle gå in där och frågade om hon kunde fråga en skäggig , skånsk och hårig snubbe om han kunde gå ut.. det är inte så svårt att hitta rätt person haha, men jag diggar Annelies beskrivning!
Imorgon har jag sovmorgon till halv ett. Bara matte i en timme och sen slutar jag. Jag känner att jag är tvungen att gå dit för det vi jobbar med är ingen barnmat som vår lärare skulle uttryckt det. Ni som inte läser matte C vänta ni bara.. derivatan är inte och leka med.
Oj det här blev visst en tråkig och lång uppsats och med det tackar jag för mig för den här gången.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0