dagen innan julavslutningen

Hade en lektion i skolan idag och det var ekonomi i en timme. skapligt mycket snö det var! man såg inte ens ut genom fönstret för att snön hade lagt sig uppepå buskarna. Efter skolan åkte vi ner till stan i en fullproppad buss och kollade i lite affärer och köpte julklappar. present till pappa avklarad och till poppen. Den här gången behöver han inte sitta vid mig och blänga och springa iväg med mina presenter. Nu får han allt en egen liten julklapp hihi. Jag bara älskar att köpa julklappar det är så himla roligt. Vi tog även en fika på kumlinz och satt där i en oänlighet och bara prata. Sen kom pappa och hämta mig och skjutsa mig till oxelösund, vilken otroligt snäll pappa man har. Har även hjälpt björn lite för vår ena bil som vi inte kör med hade bromsarna låst sig på så den bara gled när man gasade. Sen tog det stop för han backade in i vår buske som ändå ska bort. Då kom jag till hjälp och puttade på så den skulle komma loss. Och tillsist kom den loss. Men bromsarna är fortfarande fastrostade eller vad det var..
Mamma kommer in till bordet och sätter sig halvt påklädd.
Mamma vart ska du?
- till Kina
Jaha okej ha de så trevligt sa jag då. Men nu var det så roligt att vi skulle till restaurangen men det förstod jag från början men tyckte det var lite kul haha.
Nu är det dax att ta på sig och kila. simma lungt eller hur du vill göra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0