äckligt besök

Fick precis besök av ett äckel kryp eller rovdjur som de tydligen också kallas. Nämligen en spindel. det var när jag satt här och kollade på lite bilder på datan som jag plötsligt såg en stor vidrig spindel i ögonvrån. ja ni kan ju tänka er hur rädd jag blev. satte nästan hjärtat i halsgropen. det kryper verkligen i hela kroppen när jag tänker på dem. varför ska de alltid besöka mig? är det kanske bara för att de vet att jag avskyr dem?
När jag ändå skriver här kan ja berätta lite om min dag. pappa kom som sagt och hämta mig och vi åkte in till elgiganten och kollade på mobiler eftersom jag ska köpa en ny när mitt abbonnemang går ut. Hittade någon nokia med touch som var fräsch, är nokia en bra mobil nu förtiden? vet inte så många som har sånna. Äsch de spelar nog inte någon roll vad man har för märke eller så, de går ändå sönder på nått konstigt vänster. Det blev ingen mobil inhandlad idag, men jag köpte mig faktiskt en egen kamera med 12,1 megapixels kamera och 4 gigs minneskort. när jag kom hem och sa det blev min mamma glad eftersom hon inte fått använda sin egen kamera bara för att jag vart busig och beslag tagigt den under en lång tid. Efter vi vart på elgiganten utförde vi några ärenden på stan därefter åkte vi hem och tog det lite lugnt för att sedan åka till rhodos och äta gott. 
Imorgon ska jag förhoppningsvis in till stan med kusin för att kolla runt på mellandagsrean. Hare gött!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0