fullt upp fram till lovet

dagen har vart bra började klockan tio och hade geografi där vi fick sitta och plugga på provet, sen vare pancakes som vi alla gillar. därefter hade vi idrott, jag och några andra var inte med på lektionen pga olika anledningar så vi fick gå ut och leta snödroppar och ta kort på. snacka om en lugn dag! Igår fick jag även reda på att jag fick sommarjobbet på västkusten så blir borta där 5 veckor från och med 12 Juni. ni anar inte hur glad jag är. det kommer bli så jävla awsome. imorrn äre lördag och då ska jag träffa mina klasskompisar och mysa och ha roligt. sen är det redan söndag,. gud vad helgerna går snabbt! på söndag ska jag först slita som ett djur på jobbet sen hem och tvingas plugga. jag önskade att vi kunde ta bort söndag och hoppa direkt in i nästa vecka. eller vänta då nalkas matteprov, spanskaprov, arumentsskrivande och geogarfiprov. jag tror jag hoppar det där jag sa med att vi bara skippar söndag och hoppar fram ännu en vecka för då är det LOOOV! skönt med två veckors lov för min del me gusta. nu ska jag vila upp mig så jag orkar morgondagen. pusssis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0