tvätta, städa och diska gick denna söndag ut på..

Helgen har vart mycket bra! match i lördags mot trosa som vi tillslut vann med 5-0. efter det var det hem och fixa och sen vart det fullt hus och party. Tack alla för kvällen!  Bilder från kvällen kommer läggas ut på facebook så fort uppladdningen fixas. Natten blev lång och man har inte sovit många timmar så jag säger som alltid att jag ska gå och lägga mig tidigt. blir det så? troligtvis inte, nåt hittar man alltid på. Idag har vi iallafall städat huset, inte så smutsigt ändå men det var endel burkar och sånt som hör till. Sen påmorgonkvisten körde vi även singstar jag och karaokegrabbarna som förövrigt äger på singstar. Ikväll kommer mamma och björn hem, huset står kvar och jag har faktiskt tvättat, städat och diskat. Nu börjar i en annan del av köping, big love to tobbe <3 sen blir det till att dyka ner i böckerna och plugga lite geografi... alltid lika kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0