skolan igen -.-

Jaha ja. Skola imorgon vilket verkligen känns kul. Skämt o sido. Det är roligt att komma tillbaka till skolan och veta att det första man ska göra är att ha nåt jävla speech. Det är inte det ända man vet att man kommer ha direkt. 1000 andra projekt som ligger och väntar på att bli gjorda nån gång, oftast sista dagen. Jag ska börja planera mina studier tror jag, när jag ska plugga på vad o så. så man slipper sitta på helgen och rå plugga för att man gjort annat när man borde pluggat...Men efter 1,5 år vet jag hur detta antagligen kommer att sluta. Som alltid gör man det man tycker är någorlunda kul först, sen tar man det tråkigaste och värdelösaste sist som typ vem fan bryr sig om hur man får kunskap på ett filosofiskt sätt? Inte är det jag iallfall. Ne nu ska vi vara positiva på att skolan börjar igen. tråkigt inlägg blev det! men så är läget, helt enkelt tråkigt. Nu ska jag försöka sova så jag orkar upp halv 7 imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0