sånt man gör om dagarna

Skolan började som sagt idag. Som jessica redan nämt slutade vi klockan 11. Men vi var så snälla så vi väntade på våra klasskompisar som hade matte till halv 2 och sen drog vi ner på stan och tog en lång och mysig fika. Det börjar bli lite av en tradition men det gillar vi. När de andra dragit hem så gick jag och hanna i lite affärer och sen avslutade vi med en lång pratstund på gyllene måsen. ville bara påpeka att det var hannas förslag! Ikväll tänkte jag att jag skulle vara duktig och sätta igång med en inlämningsuppgift som vi har i geografin. Great att jag glömde pappret där allt man skulle ha med stog. Imorgon är återigen en soft dag börjar 12 och slutar typ halv 2 idrott är det som står på schemat och vi skulle tydligen åka pulka och busa i snön. efter skolan ska jag och mamma iväg på ett uppdrag sen får vi se vad kvällen har att erbjuda. om ni har lust och göra nåt kära vänner är det bara och slå en pling eller dra iväg ett sms. Ikväll blir det sängen tidigt eftersom gårdagens natt var imprincip sömnlös.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0