engelska lärare, ton med böcker och sådär

Idag var det innebandy på morgonen, kom till skolan och satt i 4.5 timme cirkus och pluggade för att vi inte hade nån ekonomi. ja jag var kvar i skolan endast för att jag behövde bibblan. efter det super långa hålet hade vi engelska. vi har fått en ny lärare som var skelögd och lite konstig. var nära på att fråga vem hon pratade med fast sen märkte jag att hon prata med mig fast hon hade blicken på martina haha. efter engelskan drog vi ner på stan och tog en fika, inte ovanligt nu förtiden.. Vill lova att det inte är skönt att bära runt en stor träningsväska på 10 kilo i hela stan. Nu ska jag "plugga" lite granna. redovisning på måndag och jag har inte börjat, hjääälp! hatar svenska och författare. kommer sluta innan jag ens har börjat, hur nu det ska gå till? är död några dagar framöver, tjockt med plugg! men vi ses säkert nån gång här.

Kommentarer
Postat av: josefine

oj verkar vara mycket plugg:O

iallafall ska du med & äta på resturang i morgon med mormor och morfar och släkten?:D

2010-01-16 @ 22:26:51
URL: http://mestjosefiness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0