busfabriken och dagens bravader



var som sagt på busfabriken idag som tydligen inte ligger i linköping utan i norrköping. det var färgglada klätterställningar och massa rutcherkanor där. jätte höga klätterställningar som gick kringelikrok! det var roligt och få klättra runt lite som barnen och leka i bollhaven som man gjorde på gyllende måsen när man var liten. gyllene måsen är ett kodord, men för vad det får ni lista ut själva. När vi busat klart åkte vi och kollade lite i ett köpcenter som ligger precis intill. Sen åkte vi hemåt till kusins lägenhet där jag vart kvar ett tag och lekte lite till. Nu funderar jag på att gå och lägga mig. men jag är inte trött. jag tror jag har börjat bli en nattuggla igen. det jobbiga är bara att man sover bort halva dagen efter. Imorgon är min sista ända lediga dag innan skolan börjar. hur trist känns inte det på en skala mellan 1-10? bara och längta till nästa lov...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0